إغضب

الاثنين، 2 يوليو 2012

عدت سنة م المشوار

وعدت سنة م المشوار



كانت بكل معانيها دمار



مابين سياسة ودراسة


وما بين جد وهزار


بقيت طالبة محتاسة


وبينهم عقلي احتار

..

وعدت سنة م المشوار


وأنا لسة بقول يا هادي


ولا بعرف أمسك حقنة


وفي الـ choose حادي بادي


وفي امتحاناتنا يا عيني 


تشمت فينا الأعادي

..

وعدت سنة م المشوار


ولسة مبكتبش الـ R


زي دكتور ابراهيم


ولا دكتورة انتصار :(

..


وعدت سنة م المشوار 


والاسم اربع موااد


بس كل مادة عوزالها


عنتر ابن شداد

..

وعدت سنة م المشوار


ولسة باقي كتير


سيبوني أعيش اللحظة


ومتتعبوش التفكير


وعدت سنة م المشوار


ونسيت فيها نفسي


مدعتش لامتحاناتي 


ودعيتلك انت يا ♥ مرسي ♥


ربنا يوفقك معانا


وتساعدنا في المشوار


داحنا ثوار أحرار


وم الطب مش هنهار


وهنكمل المشوار :) 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بإذن الله:)

هناك 5 تعليقات:

  1. مدعتيش لامتحاناتك ودعيتي لمين ؟!!
    حد يناولني رشاش .
    وبتقولي لسه مكتبتش الـ R مع انك كتبتيها . هههههههه
    ربنا ما يجعلك طالبة محتاسة خالص .
    اجدعني في دراستك وانجحي بتفوق واتخرجي وبعد كدا اتجوزي
    وخلفي عيال وربيهم كويس . وبكدا تؤدي دورك في الحياة
    ودورك في تنمية وطنك وتحسين حالته .

    ردحذف
  2. هههههههههه يا مستررر بلاش تتعمق في المدونة احسن تقتلني

    وحضرتك مش فاهم موضوع الـ R اصل عندنا الدكاترة الكبار بيكتبو الحرف دا بطريقة غريبة جدا كأنه حرف صيني وانا مبعرفش اكتبه زيهم في وسط الكلام ((خط الدكاترة وحش)) هههههه

    تسلم يا مستر حاضر بس ادعيلنا رغم اني عارفة مصيري هيكون ((اتجننت انا عشان اروح لدكتورة مش دكتور)) هههههههههههه

    ردحذف
  3. متهونيش عليا يا آلاء
    انتي اللي مش عارفة حرف الـ R بالطريقة القديمة
    ما أنا بدعي ليكي أهو .أنا جبت سيرة دكتورة ؟!!
    أنا لسه بعقلي والحمد لله . البنت ملهاش غير البيت اللي تقدر
    تعمل فيه حاجات كويسة .
    لكن دكتورة ؟ ..... حرام الشعب المصري مش ناقص .
    هههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  4. ههههههههههههه خلاص مش لازم تفكرني

    عارفة رأيك في الموضوع دا

    وتسلم يا دكتور ربنا يعزك

    ردحذف
  5. هههههههههه قصدي يا مستر

    ردحذف

"ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد"