إغضب

الخميس، 12 أغسطس 2010

حيرتى

كم زادت حيرتى كم أتساءلُُ

كم من مكانٍ احببت وأرحلُ



كم من صديق وصلت فيهجرُ

بل كم من ساعاتٍ حييت فتقتلُ



يا من رضيتم ببعدى عنكمُ

إنكم خسرتم وان لم تعلموا



خسرتم حبا وإخلاصا لكم

وها أنا ذا رحلت ولا أندمُ



أيا قلبى اعتدت البعد لِم تحزنُ؟

ولكم أنشدت لتؤنسك ألحنُ



وانها لحياة ولا بد من عيشها

ولكم قاست بالحياة أعينُ



ولى صديق قلم فى وحدتى

يحكى آلامى ويخفف محنتى



ويسمع دفترى ويحفظ تأثرا

ما تشكوه فتاة بعنوان حيرتى

هناك 10 تعليقات:

  1. ممكن اكتب تعليق ... بجد قدرة جمييييلة فى الكتابة .. ربنا يوفقك ..^^

    ردحذف
  2. ما شاء الله عليكى رائعه بجد ربنا يوفقك ويحققلك ما تتمنيه

    ردحذف
  3. يوزرنامو حضرتك نورت المدونة .. بجد شكرا كتير لحضرتك يا استاذ ياللى لسة متخانقة فيك :d
    على فكرة انا الخناق فى السياسة بالنسبالى ظاهرة صحية:d

    ردحذف
  4. تووووتة شكرا ليكى يا قمر على دعائك الجميل
    دة من ذوئك وانتى نورتينى كتير:)
    جزاك الله خيرا:)

    ردحذف
  5. حضرتك ايه بس .. انا اسمى امجد ^^ .. ثانياً انا فى تالتة ثانوى ادك .. ليه بقى حضرتك دى ؟! .. و بخصوص الخنا لا عادى ^^ .. بس فين الخناقة دى . ده نقاش عادى .. و كويس انك بتتناقشى فى السياسة انا اعرف بنات اخرهم باربى و مجلة الاميرات ...

    ردحذف
  6. كلام جميل جدا استاذة الاء ربنا يبارك فيكى
    ومبروك على المدونة الجميلة دى

    ردحذف
  7. أمجد:
    هههههه لو على البنات انا اصلا بشك فى نفسى يعنى بحب الكورة وكنت بتابع مصارعة قبل ما كريز بنوة ينتحر بسبب المنشطات :d
    وكمان بتناقش كتير فى السياسة بس الموضوع دة بالذات بتاع كل المصريين ...
    وبالنسبة لكلمة حضرتك فانا بقولها تعود يعنى فلو نسيت وقلتها تانى متزعلش حضرتك :d ماشى؟
    نورت تانى

    ردحذف
  8. صوت الأمة:
    الله يبارك فى حضرتك
    وشكرا كتير
    حضرتك نورت ورأيك دة من ذوءك
    تشرفت بوجودك هنا:)

    ردحذف
  9. جميلة جدا كلماتك
    اعجبتني :)
    اتمنى لكِ المزيد من الابداع
    اشكرك

    ردحذف
  10. شكرا لحضرتك كتير
    اسعدنى رأي حضرتك

    بس يا ريت نعرف مين معانا عالهوى :d

    ردحذف

"ما يلفظ من قول إلا لديه رقيب عتيد"